O initiativa frumoasa – Centrul public al Fundatiei Soros

Vreau sa va povestesc despre o initiativa frumoasa, Centrul Public al Fundatiei Soros.
Am reusit in sfarsit sa ajung sa il vad (desi este deschis din noiembrie 2011) si mi-a placut mult atmosfera de acolo.

Nu stiu exact cum sa definesc un centru public, dar ceea ce va pot spune este ca am gasit la Fundatia Soros o incapere prietenoasa, plina de carti si de imaginatie. Am gasit acolo multe reviste internationale: The Economist, Time, Foreign Affairs, Nouvel Observateur, Wired sau L’Architecture aujourd’hui. Am gasit carti din domeniul stiintelor sociale si laptopuri ce asteptau sa fie folosite. Am gasit acces la internet si la baze de date academice (Proquest, Project Muse samd) care abia asteptau sa fie cercetate.

Centrul este deschis in fiecare zi de luni pana duminica de la ora 14:00 pana la ora 20:00, iar, in afara de cele prezentate mai sus, acesta mai are si seri de film, seri de board games, un cerc de lectura pentru liceeni si tot felul de proiecte interesante (programul si proiectele sunt anuntate pe Facebook in fiecare saptamana).

In fata gasiti chiar si un mic centru de inchiriat biciclete. Cu 1 leu pe ora, te poti plimba in voie.

Iar pentru pasionatii de fotografie am gasit si un concurs organizat de catre acestia, avand ca tema implicarea civica. Detalii gasiti aici: http://www.soros.ro/ro/evenimente_detaliu.php?eveniment=100

Cam atat despre centru, sper ca veti trece sa il vizitati si sa hotarati singuri daca merita sa reveniti sau nu.

Lasă un răspuns

