Ce carti citesti in vara asta? – Infografic

Personal, am deja o lista de carti pe care imi doresc sa le citesc, ce, din pacate, nu voi reusi sa o termin vreodata. Si in fiecare saptamana se mai adauga altele si altele.

Acest post este mai mult pentru cei care nu sunt ca mine, pentru cei care si-au terminat lista sau care nu si-au construit-o niciodata si se intreaba ce ar mai putea citi in aceasta vara. Pentru ei, Teach.com a realizat un flowchart imens, care cuprinde 101 carti clasice si contemporane, de fictiune si non-fictiune, pentru, cred eu, aproape toate gusturile, de la fanii cartilor istorice pana la cei ce, anticipand viitorul, citesc despre clone si extraterestri.

Si evident ca, vazand acest flowchart, nu am putut decat sa adaug si eu ce imi lipsea la lista mea.

Sursa infografic

Lasă un răspuns

