Sculpturile in carti ale lui Jodi Harvey-Brown sau cum sa aduci povesti la viata

Am  mai avut cateva articole in care v-am vorbit despre sculpturi in carti. Astazi va facem cunostinta cu Jodi Harvey-Brown, o artista din Pennsylvania, specializata in sculpturi in carti si schite colorate in creion.
 
„Am iubit intotdeauna arta si am iubit intotdeauna sa citesc. Cartile te atrag atrag intr-o lume noua, iar arta te lasa sa o descoperi, sa o vezi. Mi s-a parut logic ca aceste doua medii trebuie aduse impreuna. Cartile pe care iubim sa le citim trebuie aduse la viata. Personejele, la care tinem atat de mult, trebuie sa se inalte din paginile cartii si sa ne arate povestea lor. Ceea ce vedem in imaginatia noastra atunci cand citim ar trebui sa fie acolo, pentru ca toata lumea sa poata vedea. Sculpturile in carti sunt felul meu de a face povestile sa prinda viata.” spune Jodi Harvey-Brown pe site-ul sau.
Jodi Harvey-Brown - Harry Potter 
Jodi a adus la viata cateva din cele mai faimoase personaje literare din istorie, precum Harry Potter, Bambi, Tom Sawyer sau Huckleberry Finn.
Rezultatele finale sunt minunate, dand impresia ca personajele pur si simplu nu au mai putut fi tinute inauntrul cartii si au izbucnit in afara sa, sub forma unor sculpturi ingenioase.
Jodi Harvey-Brown - Bambi 
De mica, Jodi a avut intotdeauna dorinta de a crea si, din fericire, s-a nascut intr-o familie cu inclinatii artistice. „De la bunicii care au facut schite in creion, la o mama ingenioasa si indemanatica, am avut mereu pe cineva care sa-mi arate lucruri noi”, spune aceasta.
Jodi Harvey-Brown - Tom Sawyer 
Mai multe sculpturi puteti gasi pe site-ul sau.

Lasă un răspuns

