Ce poti sa faci cu manuale/carti vechi?

Sunt sigura ca toata lumea are pe acasa manuale vechi, din scoala, din facultate, manuale care nu-l mai intereseaza sau care nu l-au interesat niciodata.

Sau ca prin biblioteca mostenita sau prin biblioteca bunicii se gasesc niste carti odioase…eu am gasit si am aflat si de ce. Fac parte din pachetele de carti vandute in timpul comunismului, cand o carte buna era vanduta cu 3 carti…nu atat de bune la pachet.

Sau poate aveti carti foarte vechi, foarte deteriorate, care nu fac altceva decat sa se deterioreze si mai mult pe zi ce trece si sa va ocupe spatiul.

Oricare ar fi cazul, daca sunteti putin creativi, le puteti folosi pentru decor🙂 Iata cateva idei peste care am dat, idei usor de pus in practica si cu un rezultat deosebit🙂

Intotdeauna mi-am dorit sa am un loc secret in biblioteca🙂

book box

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am vazut mai multe buchetele de flori din file de carti, dar acesta mia placut in mod special. Nu stiu sigur ce e in mijloc, presupun ca parti din conuri de brad sau ceva asemanator, deci nu e nevoie de foarte multepentru a le confectiona.
book flowers 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O surpriza frumoasa?🙂 book hearts                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
O alternativa mai usoara, in locul dovlecilor de Halloween. Si o alternativa la care pot apela librariile🙂 Book pumpkins

 

 

 

 

 

 

Nu stiu cat de practica este o astfel de geanta, dar mie mi-ar placea sa am coperta preferata peste tot cu mine.book purse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




In locul unei banale fete de masa🙂 book table runner
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Si un cadou pe care mi-ar placea sa il primesc. bratara

Lasă un răspuns

