Seturi lego pentru iubitorii de carti

Am descoperit cateva seturi lego create special pentru iubitorii de carti, pe care, normal, trebuie sa le impartasesc cu voi🙂

Primul pe care vreau sa vi-l prezint este acest set, creat de Alice Finch, si prezentat la inceputul acestui an, in februarie. 400.000 de piese dau nastere castelului Hogwarts, care nu mai are nevoie de prezentare, sunt sigura. LegoWarts, asa cum a fost denumit proiectul, este cea mai impresionanta reconstructie pe care am vazut-o pana acum.

hogwarts lego

 Si daca am vorbit de Harry Potter, acum trebuie sa va prezint si un set inspirat din Stapanul Ineluilui: ultimul mars al Entilor. Dimensiunile setului sunt impresionante, scena avand aproape 2,5m diametru si peste 2m inaltime. Mi-a placut atat de mult scena asta in film, incat nu as ezita sa il cumpar🙂 Sau poate as fi putin descurajata de faptul ca are peste 65 de kg🙂

orthanc lego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un alt set care mi-a atras atentia reconstruieste o scena din The Shining. Hotelul Lego Overlook nu impresioneaza prin dimensiuni, dar mi se pare cel putin la fel de infricosator ca originalul.

the-shining-lego 

Urmatorul set este tot unul mic, dar care prezinta o scena legendara din Don Quixote. In plus, detaliile dau un aspect aparte setului🙂

don quijote lego

 

Ultimul set pe care l-am gasit a fost creat de Jared Chan si infatiseaza razboiul troian, de la Calul Troian la soldatii din razboi. Poate cel mai impresionant aspect, care tine din nou de detalii, este faptul ca Chan a presarat scena cu mici flacari, pentru un aspect mai realist.

lego-trojan-war

2 thoughts on “Seturi lego pentru iubitorii de carti

Lasă un răspuns

