Bookshelf design (6)

Ca de obicei, am mai „dat peste” cateva design-uri dragute de rafturi de carti, pe care trebuie sa le vedeti si voi, poate va „loveste” inspiratia. (limba romana are niste expresii tare violente)

Prima e pentru pasionatii de muzica. Personal nu imi place foarte mult cum arata, cred ca din cauza marimii – daca ar fi pe un perete mai multe astfel de raturi si mai mici, cred ca ar atata mai bine.

music shelf

Urmatoarele doua mi-au atras atentia pentru ca sunt atipice, iti dau impresia ca ies din pereti, ca se continua poate, pe cealalta parte (ar fi dragut).

hole in the floor shel shelf 2

Acum, pentru iubitorii Star Wars, un raft special. Mie mi-ar placea sa am cateva astfel de rafturi, cu numele colectiilor preferate si, normal, in fiecare astfel de raft sa stea colectia de carti corespunzatoare🙂

star wars shelf

Urmatoarea poza e cu un fel de noptiera numai pentru carti. Eu momentan nu am deloc noptiera si nu ii simt neaparat lipsa, dar una pentru carti si reviste a fi folositoare.

shelf 1

Gata, mai am una singura momentan, care este pe gustul meu, mai ales tinand cont ca atuci cand ma voi muta as vrea sa imi decorez apartamentul in stil industrial.

industrial shelf

Lasă un răspuns

