Fictiuni reale (de Ionut si de altii)

fictiuni realeSincer, articolul asta nu e despre Fictiuni reale, e despre Ionut (pe numele lui din buletin Ioan Maxim).

Pe Ionut l-am cunoscut in timp ce lucram la Zelist. El era cel mai boem dintre noi. Cu tenesi colorati si o privire jumate somnoroasa, jumate visatoare.

Scria de atunci (de fapt de mult mai mult timp, dar eu atunci am aflat) pe blog. Si, Ionut, cred ca primul post pe care l-am citit a fost Chilotii de duminica, un post de cateva randuri, cateva randuri despre viata, atat de realist si concentrat si efervescent ca mi-a venit sa ma cert pe mine insami ca nu am gasit blogul tau mai devreme.

Acum Ionut a mai crescut si are 3 pagini in volumul colectiv Fictiuni reale. 3 pagini pentru care trebuie neaparat sa cumparati acest volum.

Felicitari, Ionut🙂

O sa mai auziti de Ionut cu siguranta, iar eu abia astept sa scriu un post despre primul sau roman publicat.

Lasă un răspuns

