Biblioteca bloggerului roman 2013

Chinezu a venit cu o provocare la care m-am simtit semi obligata sa raspund.

Ideea este sa realizam un fel de centralizare a cartilor pe care le-au citit bloggerii romani in 2013 (cei care vor binevoi sa raspunda provocarii, bineinteles) si, mai apoi, sa facem un top centralizat al cartilor pe care le-au citit bloggerii romani in 2013.

Pe majoritatea le cunoasteti deja, dar sunt si cateva despre care nu am avut timp sa scriu si sper sa vi le prezint anul acesta.

1. Zbor deasupra unui cuib de cuci (Ken Kesey)

2. Soseaua Catelu 42. (Alina Nedelea)

3. Soareci si oameni (John Steinbeck)

4. Marele Gatsby (F. Scott Fitzgerald)

5. Viata pe un peron (Octavian Paler)

6. Cronicile genocidului (Radu Aldulescu)

7. Oscar si Tanti Roz (Eric-Emmanuel Schmitt)

8. In cautarea oii fantastice (Haruki Murakami)

9. Tara de sub fluturi (Dragos Voicu) – aici trisez putin, pentru ca am terminat-o in ianuarie🙂

10. In noapte (Haruki Murakami)

Cam asta este lista primelor 10. Iar intre locul 2 si 3 e o linie foarte fina.

Am mai citit Cronica unei morti anuntate (Gabriel Garcia Marquez)Blues pentru o pisica neagra (Boris Vian)De-as avea un sot cat o musca (Hatice Meryem)Schimbarea (Mo Yan) si, pentru ca nu mi-am facut o lista, cam atat imi amintesc pe moment🙂

One thought on “Biblioteca bloggerului roman 2013

  1. Pingback: Biblioteca bloggerului roman 2013 [2] | bookcritics

Lasă un răspuns

