Concurs: premii in carti pentru cele mai bune 2 recenzii

M-am gandit sa facem schimb, pentru putin timp, si sa am si eu ocazia sa ma inspir din recenziile voastre si sa descopar carti pe care as vrea sa le citesc. Eu si ceilalti cititori, bineinteles.

Asa ca am hotarat sa fac un concurs de recenzii. Voi premia cele mai bune 2 recenzii primite (mai precis cele 2 recenzii care mi-au placut cel mai mult) si le voi publica cel putin pe acestea. Nu vreau sa impun reguli, fiecare scrie despre ce carte vrea si in ce modalitate vrea. Imi doresc numai sa nu fie incredibil de lungi, ca sa fie atragatoare pentru cat mai multi cititori.

Astept recenziile pana pe 9 martie (cred ca 2 saptamani sunt suficiente, chiar si pentru cei cu un program incarcat).

Puteti sa imi spuneti despre o carte care v-a impresionat, care v-a surprins, care v-a deprimat, despre cartea pe care o recititi in fiecare an sau despre cartea pe care ati citit-o cel mai repede, pentru ca nu aveati rabdare si trebuia sa aflati ce se intampla in continuare.

Rezum: trimiteti una sau mai multe recenzii pe adresa bookcritics@rocketmail.com pana pe 9 martie 2014

Premiile pe care le voi acorda constau in 4 carti fiecare si le puteti vedea mai jos.

concurs

 

Premiul 1:

The Mad Toy – Roberto Arlt (EN)

De ce barbatii se uita la meci si femeile se uita in oglinda – Allan & Barbara Pease

Hotel Universal – Simona Sora

Sense and Sensibility – Jane Austen (EN)

 

Premiul 2:

Orase invizibile – Italo Calvino

Cum sa ne eliberam de trac – Dr. Laurent Chneiweiss & Dr. Eris Tanneau

Craii si mortii – Dan Stanca

Persuation – Jane Austen (EN)

 

Astept curioasa recenziile voastre!

 

*Concurs promovat pe Concursuri Online

5 thoughts on “Concurs: premii in carti pentru cele mai bune 2 recenzii

Lasă un răspuns

