Biblioteca bloggerului roman 2013 [2]

Va povesteam acum putin timp de provocarea lui Chinezu.

Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba, ideea era sa realizam un fel de centralizare a cartilor pe care le-au citit bloggerii romani in 2013 si, mai apoi, sa facem un top centralizat al cartilor si autorilor.

Zis si facut🙂 Cu ingeniozitatea lui Chinezu, input-ul bloggerilor, munca de centralizare a Soniei Spatariu si design-ul lui Cristi Florea am ajuns la infograficul de mai jos.

M-am bucurat sa aflu ca Soseaua Catelu 42 a Alinei Nedelea a fost cea mai citita carte, m-a mirat putin faptul ca nu avem lecturi atat de diversificate pe cat as fi crezut sau, altfel spus, ca avem multe lecturi commune. Dar (all in all) mi s-a parut o initiativa interesanta  si am gasit atat carti, cat si autori de trecut in continuarea listei personale de lecturi.

biblioteca_bloggerului_roman_infografic

 

M-am gandit ca poate va intereseaza mai in amanunt ce carti s-au citit si, astfel, am postat si completarea de mai jos. Sa stiti ca s-au luat in calcul primele 10 carti favorite citite in 2013 de fiecare blogger, deci puteti considera cartile de mai jos recomandari🙂

procente carti citite

Lasă un răspuns

