Bookshelf design (5)

Au trecut cateva luni de cand nu v-am mai aratat modele interesante de rafturi si trebuie sa remediem neaparat situatia 🙂

Dupa cum vedeti, in prima poza nu avem un raft, cu un suport pentru cele cateva carti importante pe care trebuie sa le ai mereu la indemana, pe birou, sau pentru revistele pe care vrei sa le ai langa pat. Mie mi-ar placea tare mult sa am asa ceva, mal ales pentru ca designerii suportului din poza au folosit 2 masini de scris in miniatura, ceea ce ma face imediat subiectiva 🙂

0d991d973c1c453386af7f8dda41edc6

E verde, e neregulat, are rafturi multe, mici si mari, in care poti sa iti organizezi cum vrei cartile…nu stiu ce ar putea sa nu placa cuiva la aceasta „biblioteca”, desi, in aceeasi masura, sunt sigura ca mamei nu i-ar fi tocmai draga. Realizez ca nu se potriveste cu un design/mobilier clasic, dar pentru cei care aleg ceva modern, e o optiune interesanta.

abstract squares bookshelf

Am vazut multe rafturi care incercau sa imite forma unui copac. Majoritatea mi s-au parut chinuite, diforme sau incarcate. De aceea mi-a placut foarte mult design-ul de mai jos, care se ajuta de un sticker pentru a sublinia ideea de copac si natura, pastrand liniile simple si design-ul fluid al raftului in sine.abstract tree bookshelf 

As spune ca raftul de mai jos merge perfect in camera unui baietel, proaspat indragostit de Batman si de supereroi in general. As spune asta si ar fi, probabil, adevarat, dar la fel de adevarat este ca stiu destul de multe persoane, trecute de varsta copilariei (de mult) carora le-ar placea sa aiba o astfel de minibiblioteca.  

biblioteca batman

 

Am gasit si ceva pentru cei carora le place stilul minimalist. Un suport de carti care nu are niciun raft 🙂 Personal nu l-as folosi, dar imi place ca, intr-un fel, ia si locul obietului de arta agatat pe perete si ma duce cu gandul la un muzeu de arta contemporana.

Read-Unread Bookshelf, designed by Niko Economidis

 

2 gânduri despre „Bookshelf design (5)

Lasă un comentariu